kiss me
نوشته شده توسط : نگین

 





:: بازدید از این مطلب : 816
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 16 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/i-am-ready-738560.jpg
سعيد در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
سلام گلم....
خدا عقلت بده.....مگه نميدوني من 18 سالمه....من زنم كجا بود......
بين خوشگله خودمون بمونه.....
هر موقع بيخيال بازي در ميارم خونوده ام رو عصباني ميكنم... بابام ميگه.....
من موندم با اين بچه بازيات كي بهت زن ميده........
هر موقع ميگم فلاني بود دوسم ازدواج كرده....ميگه برو بچه از دهنت بو شير مياد....
ميخوام واسه آبجيم هديه بخرم ببرم خونه شون نميدونم چي بخرم
همين........
حالا بگو.........

/commenting/avatars/i-am-ready-594357.jpg
سعید در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
سلام عزیز......
پس ببخشین.........
فکر نمیکردم ندنین..........
نگین جان طور خدا ببخشین....
زود زود میام مزاحم میشم......
یه سوال داشم؟
شما دخترا به طور عمومی بیشتر از چی خوشتون میاد.....؟

/commenting/avatars/i-am-ready-284747.jpg
سعيد در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
سلام عزيز.....
بيا مطب....يه ضرب المثل.......

نگو تا به حال نشينيدي؟
نه بابا شما هر جور دوس داري بذار باشه....فقط راهنماييت كردم.....
وگرنه من كي باشم...........
ببخشين....جسارته....سال چندمين؟
نخواسي جواب نده....همينجوري
كنجكاو شدم.....

/commenting/avatars/i-am-ready-157539.jpg
سعيد در تاریخ : 1389/10/24/5 - - گفته است :
سلام.
چشم ميگم.....فقط شما يه سري بيا مطب.....تا بهت بگم.......
در اون مورد باور كن منظورت رو اصلا نگرفتم........
سرعتت هم شايد به خاطر قالبت باشه....
راسي ............................
بيخيال بگم ناراحت ميشي.....

اونم عكس خودتونه......
كه گذاشتين.......
اون پسره كيه؟

/commenting/avatars/i-am-ready-446938.jpg
سعید در تاریخ : 1389/10/23/4 - - گفته است :
سلام.
نه بابا من وقت فکر کردن به اینا رو ندارم....

شما اگه نمیدونی که ادما چطوری ابراز میکنن خب من بهتون میگم.......

نگین جان سرعت لودت خیلی پایینه....
آدمو کفری میکنه تا بالا بیاد یه فکری به حالش بکن......
راسی گفته بودی اگه زیاد فشار بیارم مغزم چی میشه؟

/commenting/avatars/i-am-ready-121026.gif
سعيد در تاریخ : 1389/10/22/3 - - گفته است :
سلام.
واه نگين جون شمام يه چيزي ميگن واسه خودتون.......
خب عزيز دلم ما انسانيم.....اشرف مخلوقات....البته اسمش مونده.....
قدرت تفكر....انديشه ...عقل داريم(مثلا)
از همه مهمتر ما قدرت بيان(زبان)داريم....
اونا كه مثل ما نميتونن بگن......تو بين خرس هاي مونث خوشگل ترين هسي....
اينام زيون خودشون رو دارن اينم ميدونم...
من منظورم زبون خودشون بود....كه چطوري ابرازش ميكنن....

/weblog/file/img/m.jpg
سعيد در تاریخ : 1389/10/22/3 - - گفته است :
چيزي كم ندارن.......
فقط چطوري ابرازش ميكنن......

/weblog/file/img/m.jpg
سعيد در تاریخ : 1389/10/22/3 - - گفته است :
سلام.
مگه اينام بلدن......!!!!!!؟؟؟؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: